Kalendarz Addicted gratis od 75 zł
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0 złCena uwzględnia rabaty
-
Bezpłatny i prosty zwrot | Sprawna reklamacja
Definicje
Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną, kupujący w Sklepie lub podejmujący czynności zmierzające do dokonania zakupu, bez bezpośredniego związku z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – Kupujący będący osobą fizyczną, zawierający lub zamierzający zawrzeć ze Sprzedawcą umowę na podstawie Regulaminu bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niego charakteru zawodowego.
Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
Wyciąg najważniejszych informacji z regulaminu sklepu.
Wskazane informacje zostały opisane w sposób uproszczony i jedynie oddają intencje wyrażone w regulaminie, nie uwzględniając przy tym szczegółów, które w danej sprawie mogą mieć charakter istotny.
Wymiana
Nie oferujemy wymiany produktów w ramach zamówienia. Odeślij bezpłatnie zwracany produkt, za który otrzymasz zwrot wpłaty, i złóż nowe zamówienie.
Dzięki temu nowy produkt otrzymasz o wiele szybciej.
Odstąpienie od umowy - zwrot
Kupujący uprzywilejowany ma prawo do odstąpienia od umowy w każdym momencie od złożenia zamówienia do 30 dni od otrzymania ostatniego produktu z zamówienia.
Zwracany produkt:
- musi być w nienaruszonym stanie
- nie może być zabrudzony
- nie może być pokryty sierścią zwierząt
- nie może pachnieć perfumami, środkami do prania lub być zapocony
Tekturowa metka producenta, chroniąca przed nieuprawnionym noszeniem i zwrotem, nie może być odcięta. Metka nie utrudnia przymierzenia i sprawdzenia towaru, stanowi za to gwarancję, że produkt jest oryginalny i nowy.
Ze względów higienicznych nie można zwracać kosmetyków.
Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący, z wyjątkiem bezpłatnej usługi Szybkich Zwrotów InPost.
Instrukcja bezpłatnego odesłania produktów:
- Na komputerze: wejdź na stronę SzybkieZwroty.pl/tauro
lub
w aplikacji InPost Mobile: w dolnym menu kliknij ikonki „Nowa przesyłka" i "Zwróć”. Wyszukaj sklep: TAURO (nazwa naszej firmy). - Wypełnij formularz. Jako powód możesz wybrać "Rezygnacja z zakupu bez podania przyczyny".
- Otrzymasz od InPost kod zwrotu - emailem i w aplikacji InPost Mobile.
- Zapakuj produkty. Możesz je odesłać w foliopaku, w którym otrzymałeś przesyłkę, lub dowolnym innym opakowaniu, nie większym niż 64x41x38 cm. Zamknij dokładnie opakowanie. Przesyłki nie musisz w żaden sposób adresować. Jedynie przekreśl starę etykietę i napisz otrzymany kod zwrotu. Kurier InPost nalepi nową etykietę adresową za Ciebie.
- Przesyłkę nadaj w dowolnym Paczkomacie InPost korzystając z otrzymanego kodu zwrotu. Mapę wszystkich Paczkomatów znajdziesz tutaj: inpost.pl/znajdz-paczkomat
- Jeżeli płaciłeś za pobraniem (przy odbiorze) - wyślij email z numerem swojego konta bankowego na sklep@guapo.pl lub w odpowiedzi na dowolną wiadomość, którą od nas otrzymałeś po złożeniu zamówienia.
Zwrot wpłaty nastąpi niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni, od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przy użyciu tego samego sposobu płatności (z wyjątkiem pobrania).
Reklamacja
Prosimy o składanie reklamacji e-mailem na sklep@guapo.pl. Jeśli to możliwe, dołącz od razu zdjęcia pokazujące problem z produktem. Często już na podstawie zdjęć udaje się rozpatrzyć reklamację na korzyść Klienta.
W pierwszej kolejności Kupujący uprzywilejowany może żądać wymiany lub naprawy towaru.
Jeżeli problem z produktem będzie wymagał odesłania, poprosimy o wysłanie go poprzez bezpłatne Szybkie Zwroty InPost.
Ustosunkujemy się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Szczegółowe zapisy dotyczące reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu.