-15% od 150 zł z kuponem: 15TANIEJ
Kalendarz Addicted gratis od 75 zł

Bezpłatny i prosty zwrot | Sprawna reklamacja

Definicje

Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną, kupujący w Sklepie lub podejmujący czynności zmierzające do dokonania zakupu, bez bezpośredniego związku z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorca uprzywilejowany – Kupujący będący osobą fizyczną, zawierający lub zamierzający zawrzeć ze Sprzedawcą umowę na podstawie Regulaminu bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niego charakteru zawodowego.

Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.

Wyciąg najważniejszych informacji z regulaminu sklepu.
Wskazane informacje zostały opisane w sposób uproszczony i jedynie oddają intencje wyrażone w regulaminie, nie uwzględniając przy tym szczegółów, które w danej sprawie mogą mieć charakter istotny.

Wymiana

Nie oferujemy wymiany produktów w ramach zamówienia. Odeślij bezpłatnie zwracany produkt, za który otrzymasz zwrot wpłaty, i złóż nowe zamówienie.

Dzięki temu nowy produkt otrzymasz o wiele szybciej.

Odstąpienie od umowy - zwrot

Kupujący uprzywilejowany ma prawo do odstąpienia od umowy w każdym momencie od złożenia zamówienia do 30 dni od otrzymania ostatniego produktu z zamówienia.

Pamiętaj! Kupujący uprzywilejowany odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Czyli można sprawdzić produkt w takim zakresie, jak w sklepie stacjonarnym.

Zwracany produkt:
  • musi być w nienaruszonym stanie
  • nie może być zabrudzony
  • nie może być pokryty sierścią zwierząt
  • nie może pachnieć perfumami, środkami do prania lub być zapocony

Tekturowa metka producenta, chroniąca przed nieuprawnionym noszeniem i zwrotem, nie może być odcięta. Metka nie utrudnia przymierzenia i sprawdzenia towaru, stanowi za to gwarancję, że produkt jest oryginalny i nowy.

Ze względów higienicznych nie można zwracać kosmetyków.

Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący, z wyjątkiem bezpłatnej usługi Szybkich Zwrotów InPost.

SzybkiZwrot Guapo

Instrukcja bezpłatnego odesłania produktów:


  1. Na komputerze: wejdź na stronę SzybkieZwroty.pl/tauro
    lub
    w aplikacji InPost Mobile: w dolnym menu kliknij ikonki „Nowa przesyłka" i "Zwróć”. Wyszukaj sklep: TAURO (nazwa naszej firmy).

  2. Wypełnij formularz. Jako powód możesz wybrać "Rezygnacja z zakupu bez podania przyczyny".
  3. Otrzymasz od InPost kod zwrotu - emailem i w aplikacji InPost Mobile.
  4. Zapakuj produkty. Możesz je odesłać w foliopaku, w którym otrzymałeś przesyłkę, lub dowolnym innym opakowaniu, nie większym niż 64x41x38 cm. Zamknij dokładnie opakowanie. Przesyłki nie musisz w żaden sposób adresować. Jedynie przekreśl starę etykietę i napisz otrzymany kod zwrotu. Kurier InPost nalepi nową etykietę adresową za Ciebie.
  5. Przesyłkę nadaj w dowolnym Paczkomacie InPost korzystając z otrzymanego kodu zwrotu. Mapę wszystkich Paczkomatów znajdziesz tutaj: inpost.pl/znajdz-paczkomat 
  6. Jeżeli płaciłeś za pobraniem (przy odbiorze) - wyślij email z numerem swojego konta bankowego na sklep@guapo.pl lub w odpowiedzi na dowolną wiadomość, którą od nas otrzymałeś po złożeniu zamówienia.

Zwrot wpłaty nastąpi niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni, od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przy użyciu tego samego sposobu płatności (z wyjątkiem pobrania).

Reklamacja

Prosimy o składanie reklamacji e-mailem na sklep@guapo.pl. Jeśli to możliwe, dołącz od razu zdjęcia pokazujące problem z produktem. Często już na podstawie zdjęć udaje się rozpatrzyć reklamację na korzyść Klienta.

W pierwszej kolejności Kupujący uprzywilejowany może żądać wymiany lub naprawy towaru.

Jeżeli problem z produktem będzie wymagał odesłania, poprosimy o wysłanie go poprzez bezpłatne Szybkie Zwroty InPost.

Ustosunkujemy się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Szczegółowe zapisy dotyczące reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu.