DOSTAWA GRATIS od 100 zł
-7% od 150 zł z kodem: 7P
-14% od 200 zł z kodem: 14P
-21% od 300 zł z kodem: 21P

Bezpłatny i prosty zwrot | Sprawna reklamacja

Definicje

Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną, kupujący w Sklepie lub podejmujący czynności zmierzające do dokonania zakupu, bez bezpośredniego związku z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorca uprzywilejowany – Kupujący będący osobą fizyczną, zawierający lub zamierzający zawrzeć ze Sprzedawcą umowę na podstawie Regulaminu bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niego charakteru zawodowego.

Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.

Wyciąg najważniejszych informacji z regulaminu sklepu.
Wskazane informacje zostały opisane w sposób uproszczony i jedynie oddają intencje wyrażone w regulaminie, nie uwzględniając przy tym szczegółów, które w danej sprawie mogą mieć charakter istotny.

Wymiana

Nie oferujemy wymiany produktów w ramach zamówienia. Odeślij zwracany produkt, za który otrzymasz zwrot wpłaty, i złóż nowe zamówienie.

Dzięki temu nowy produkt otrzymasz o wiele szybciej.


Odstąpienie od umowy - zwrot

Kupujący uprzywilejowany ma prawo do odstąpienia od umowy w każdym momencie od złożenia zamówienia do 14 dni od otrzymania ostatniego produktu z zamówienia.

Pamiętaj! Kupujący uprzywilejowany odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Czyli można sprawdzić produkt w takim zakresie, jak w sklepie stacjonarnym.

Zwracany produkt:
  • musi być w nienaruszonym stanie
  • nie może być zabrudzony
  • nie może być pokryty sierścią zwierząt
  • nie może pachnieć perfumami, środkami do prania lub być zapocony

Tekturowa metka producenta, chroniąca przed nieuprawnionym noszeniem i zwrotem, nie może być odcięta. Metka nie utrudnia przymierzenia i sprawdzenia towaru, stanowi za to gwarancję, że produkt jest oryginalny i nowy.

Ze względów higienicznych nie można zwracać kosmetyków.

Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.

Adres do zwrotu towaru:

Paczkomat InPost LOD23N
dane odbiorcy: sklep@guapo.pl, 604923999

lub

TAURO
Narutowicza 40/1
90-135 Łódź

Zwrot wpłaty nastąpi niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni, od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przy użyciu tego samego sposobu płatności.


Reklamacja

Prosimy o składanie reklamacji e-mailem na sklep@guapo.pl. Jeśli to możliwe, dołącz od razu zdjęcia pokazujące problem z produktem. Często już na podstawie zdjęć udaje się rozpatrzyć reklamację na korzyść Klienta.

W pierwszej kolejności Kupujący uprzywilejowany może żądać wymiany lub naprawy towaru.

Jeżeli problem z produktem będzie wymagał odesłania, poprosimy o wysłanie go poprzez Paczkomaty InPost opłaconą przez nasz przesyłką.

Ustosunkujemy się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Szczegółowe zapisy dotyczące reklacji znajdują się w regulaminie sklepu.